Nissan revoluciona el sector dels vehicles elèctrics amb una autonomia de 250 km en el nou Nissan LEAF

El Nou Nissan LEAF 30 kWh, amb una autonomia de 250 km, revolucionarà la mobilitat dels vehicles elèctrics.
 
 La marca nipona Nissan torna a millorar la percepció dels vehicles elèctrics gràcies a la introducció del nou Nissan LEAF 30kWh amb noves prestacions, més practicitat i la seva autonomia incrementada fins als 250 km. Amb aquesta nova xifra supera tots els competidors del seu segment.

page2_img1

Aquest important èxit, que obre un nou escenari d’oportunitats per als conductors, ha estat possible gràcies a la introducció d’una nova bateria de 30 kWh. Aquesta és una de les millores més destacades del paquet d’actualització que contribuirà al fet que el LEAF 30kWh reforci la seva posició de lideratge mundial en el sector dels vehicles elèctrics. El conjunt de millores en el disseny, la tecnologia i enginyeria i, sobretot, la major autonomia, farà que aquest nou LEAF es converteixi en una autèntica alternativa als vehicles amb motor de combustió interna per a milions de conductors, el que reforçarà la seva posició com el millor vehicle elèctric del món.
 
Paul Wilcox, president de Nissan Europa ha declarat: “El Nissan LEAF, el vehicle elèctric més venut al món, ara és encara millor. Amb l’autonomia de fins a 250 km obre el món dels vehicles elèctrics a milers de conductors de tot Europa que abans encara no consideraven que aquest tipus de vehicles fora l’adequat per a ells. Aquesta autonomia augmentada convertirà l’adquisició del LEAF en la primera opció de compra per a molts més conductors.”
 
Nova bateria, nova tecnologia, la mateixa facilitat d’ús.
La nova bateria de 30 kWh del LEAF ofereix una major autonomia sense que això hagi afectat la seva habitabilitat interior.

page2_img1

Disponible amb els acabats Acenta i Tekna, manté exactament les mateixes dimensions interiors que l’anterior versió de 24 kWh. El pes s’ha incrementat en tan sols 21kg. El resultat d’aquestes millores és un cotxe que arriba bastant més lluny amb la mateixa practicitat i facilitat d’ús que les versions anteriors.
 
Els factors clau per aconseguir aquest major rendiment de la bateria han estat un nou disseny interior i nous elements químics. La introducció de carboni, nitrogen i magnesi en els elèctrodes ha millorat el rendiment, i la modificació del disseny de les cel·les també ha contribuït a aconseguir la nova autonomia. A més de totes aquestes millores, Nissan està totalment segura del rendiment i la fiabilitat de la nova bateria de 30kWh que la seva capacitat queda coberta per una nova garantia de vuit anys o 160.000 km.
 
Pel que fa a la recàrrega de la nova bateria de 30 kWh del LEAF és tan fàcil i simple com en l’actual de 24 kWh. Igual que amb l’actual model, els clients podran recarregar el cotxe a casa seva, a carregadors públics o en la xarxa de carregadors ràpids que en 30 minuts permeten recarregar fins al 80%. Aquesta xarxa s’està estenent molt ràpidament per Europa.

Nova tecnologia de la informació que ofereix als conductors encara més control.
Una de les prestacions més útils i apreciades del LEAF és la seva capacitat perquè el propietari interactuï i controli el vehicle a distància mitjançant e NissanConnect VE. Els propietaris del LEAF de tot el món han pogut controlar amb els seus smartphones des del nivell de càrrega de la bateria fins preescalfar l’habitacle a l’hivern. El NissanConnect VE no només aporta més comoditat, sinó que també contribueix a la millora de l’autonomia gràcies a la possibilitat de pre-escalfar o preenfriar l’habitacle mentre està connectat a xarxa sense usar l’energia de la bateria.

page2_img1

El LEAF 30kWh incorpora una important millora a aquestes tecnologies gràcies al nou sistema NissanConnect VE que substitueix l’anterior configuració de Carwings. Manté tots els elements més apreciats del sistema original, però inclou ara noves prestacions amb un procés d’activació molt simplificat i un nou disseny.
 
Una de les moltes millores del nou sistema NissanConnect VE és el nou mapa de punts de càrrega, que és capaç de mostrar quins punts estan disponibles i quins punts estan ocupats.
 
Aquest sistema a més ha estat dissenyat per oferir una perfecta integració amb la resta de funcions del NissanConnect VE, com el sistema de navegació totalment renovat, avisos de manteniment i una aplicació per localitzar el cotxe.

El LEAF 30kWh també introdueix diverses modificacions en el disseny exterior, incloent una nova antena instal·lada al sostre i una nova carta de colors amb la novetat del color bronze.
 
La producció del nou LEAF 30kWh continuarà a la fàbrica que Nissan té a Sunderland, Regne Unit, mentre que les vendes a Europa començaran al gener de 2016. Els preus i especificacions finals per a cada mercat concret s’anunciaran en breu.
 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.